Marketingové plánovanie a produktivita
Klient výrobnej spoločnosti zapojil GF consulting, aby zabezpečila podporu predaja a navrhla úsporu v investíciách , zviditeľnila produkty inovatívnou formou a navrhla ročný marketingový plán s cieľom zvýšenej efektivity marketingových nákladov, v rámci produktovej kampane s vyhodnotením návratnosti (ROI). Firma nevidela po roku v reklamnej a PR agentúre žiadnu návštevnosť webových stránok ani nových potenciálnych zákazníkov, aktuality o dianí v podniku nezaregistrovali ani súčasní odberatelia a produkty boli promované všeobecne bez výslednej produktivity. Spoločnosť GF consulting vykonala audit súčasného stavu, zostavila ročný marketingový plán, s využitím inovatívnych marketingových nástrojov cielených na danú cieľ ovú skupinu navrhla roadshow, e-mailové kampane, zobrazovania, aktivity sociálnych médií, blogových príspevkov a sponzorstva, zmenou interných procesov úsporu 1/3 nákladov na poplatky ext.agentúr. Prvý projekt na produkt v predaji priniesol výnimočnú návratnosť v predaji (ROI) a GF consulting, s.r.o., vyškolila interných zamestnancov, aby vyvíjali a vykonávali všetky programy, s doplnovými službami ext.agentúr.